Sklokeramicka varna deska, novy sporak, IN?

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Srpen 4 20:27:06 CEST 2009

> Keramicka deska je ctvercova o hrane 270mm
> Vyznaceny kruh na ni ma prumer 180mm
> Zatim to ohralo vse co se na to postavilo, zavarovaci hrnec jsme
> nezkouseli :-)

Takže rantl to nemá a lze nasadit i hrnec třeba 29cm je tak?

> Vynikajici reseni, manzelka urcite bude mit radost z novych hrncu na
> chalupe i doma....
> Nas Zepter taky skoncil na chalupe :-D)))

Menší problém ale je, že do bytu potřebuji sporák volně stojící 50cm
(měnit celou kuchyň za 100.000 se mi nechce) a nenašel jsem indukční
(jen desky) a starý plynový jsem chtěl na barák a tam jako backup
(kdyby nešel plyn) tu indukční plotýnku ... takže to nádobí, no nevím
nevím :-)