Prepetova ochrana?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Srpen 3 11:20:51 CEST 2009

 3.8.2009, 11:14:59
dobry den

Kdybych mel doma moudreho kocoura ( nemam ), tak by asi nervozne
svihal ocasem a prskal si pod fousi neco o tom, ze trafo sice celkem
dobre chrani pred symetrickym prepetim, ale asymetricke prenese z
primaru na sekundar obdobne jako prenasi uzitecny vykon. Ale je to
jenom kocour.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz