Prepetova ochrana?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Srpen 2 23:46:07 CEST 2009

 2.8.2009, 23:37:21

Ma-li byt prepetovka spolehliva, tak je klasicke reseni vicestupnove:

stupen A na vstupu dratu do budovy
stupen B v rozvadeci, vzdalen alespon 10 m od A **
stupen C mistni rozvadec nebo zasuvka s prepetovkou
( stupen D, prepetovka uvnitr pristroje )

Prumerny pocitac je casto levnejsi nez tenhle spas.

Pokud jeden nebo vice stupnu vynechate, spolehlivou funkci nejde moc
očekavat.

 ** dneska uz je mozne umistit A i B do jednoho rozvadece, mezi ne se
 dava specialni tlumivka

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz