OT Vyjimecna prilezitost k odhlaseni TV:-)

Sudovec sudovec@seznam.cz
Čtvrtek Duben 30 15:53:27 CEST 2009

To je jednoduché, tou úpravou vytvořil zařízení schopné individuální
reprodukce TV vysílání.

Ale pozor, když ho bude chtít změnit zpátky, platí klauzuje "i když jej
upraví k jinému účelu..." a poplatku se už nezbaví ;-)

	S.