frekvencny menic Sinamics

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Duben 27 23:28:40 CEST 2009

Presne. Mna najskor prekvapilo, ze u Siemensa (Micromaster) sa da
naprogramovat vstup na funkciu resetu chyboveho stavu. Po istej dobe som
pochopil, naco takuto "vymozenost" tam dali. Aj v skalarnom rezime sa obcas
sekne.
Hoci som si podla tunajsej debaty pripadal ako vyvrhel, ze sa vyhybam
vektorovemu. Napriek tomu, ze vacsina zariadeni bude fungovat rovnako, ale
spolahlivejsie.
Darmo, pokrok nezastavis  :-(

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta"

Naprosto to chapu, cim je aplikace dal, tim vic musi byt "Bombenfest und
idiotensicher"
Uz jsem si zvykl software optimalizovat tak, aby to mohl opravit kazdy
okolojdouci clovek (textove konfiguracni soubory atp...) S hardware to bude
podobne,
Jak ma neco fatalni chybove stavy, je to spatne. Poradne zarizeni musi
fungovat do posledniho dechu ;-)