frekvencny menic Sinamics

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Duben 27 22:49:12 CEST 2009

Naprosto to chapu, cim je aplikace dal, tim vic musi byt "Bombenfest und
idiotensicher"
Uz jsem si zvykl software optimalizovat tak, aby to mohl opravit kazdy
okolojdouci clovek (textove konfiguracni soubory atp...) S hardware to bude
podobne,
Jak ma neco fatalni chybove stavy, je to spatne. Poradne zarizeni musi
fungovat do posledniho dechu ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Mlynarčík
Sent: Monday, April 27, 2009 9:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: frekvencny menic Sinamics

???
Netusim, co ste tym chceli povedat. Ak Vas sem-tam zavolaju k linke v
non-stop prevadzke niekolko sto km preto, lebo si siemens menic len tak
vyhlasil poruchu, asi by ste to az tak humorne nebrali. Ku strojom s Omronmi
(a dost ich mame vyrazne dalej) sme nikdy nemuseli. Co by na tom malo byt
take komicke ?