Připojení PC k více zesilovačům - nastavení zvukovky ve Windows

Jan 'yanek' Bortl yanek@ya.bofh.cz
Pondělí Duben 27 12:45:23 CEST 2009

Pavel Krafcik wrote:
> Dobrý den
>
> Mám starý soundblaster live 5.1 a potřebuji současně připojit dva
> zesilovače. Neznáte někdo nějakou vymoženost, která by tu kartu donutila
> hrát stereo a to tak, že přední a zadní kanály by hrály to samé?

Windows? Zkuste najit volbu CMSS v orig. ovladacich - tusim ze v tom
pribalenem mixeru, alespon neco takoveho si letmo vzpominam, ze pred par
lety zabralo - ale to byla jeste snad nejpuvodnejsi SB Live!

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz