ot: kamerovy system

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Duben 26 13:46:57 CEST 2009

Pokud budeme mluvit o kamere v CR
tak zde jsou dva okruhy problemu

- urad na ochranu osobnich udaju a z nej vyplyvajici obecne pruzeni statu
jako takoveho. Zde se problem da osetrit pomerne elegantne, dohled tohoto
uradu je pouze nad zarizenimi urcenymi k monitorovani fyzickych sob,
pokud zarizeni monitoruje neco jineho ma urad po zizalkach. My to resine
tak, ze nase kamery sleduji a zaznamenavaji rust a vegetacni faze stromu
ci rostlin, fakt nemuzu za to kdyz se mi nejaky opruz priplete do zaberu.

Pokud monitorujete pozemek souseda a jeho slunici se zenu, neni zde ani
tak problem se statem jako s sousedem, kdy obecne narusujete jeho pravo
na soukromi. Pripadnym zalobcem by byl soused a on by musel dolozit
zalobni petit a nest dukazni bremeno, tzn. uklidnit je treba souseda.

:-)

WS

>zdravim,
ako je legislativne osetrene pouzitie kameroveho systemu na sukromnom

pozemku? Niekedy sa totiz neda technicky zabezpecit aby kamera nemala

nejaky presah k susednemu pozemku... Je k tomu nejaka pravna norma?
b.