kamerovy system

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pondělí Duben 27 01:02:00 CEST 2009

Priznam se , ze jsme take zcela neporozumel odpovedi, tak radeji ponekud
ze siroka.
Rozhodne nejsem priznivcem kamerovych systemu, docela mi vadi, ze se
nemohu projit centrem vetsiny vetsich mest tak abych nebyl "monitorovan".
Na kamerove sytemy v rukou mestskych policii jsem dokonce alergicky,
jako na mestskou policii jako takovou.
Na druhou stranu nesnasim formalismus a alibismus, ala natacejse si co
chete, ale musite se u nas registrovat a my se budeme zivit udrzbou
databaze vas natacejicich. :-)

K kauze soused. V sousedskych vztazich vzdy plati, se sousedem byt vzdy
za dobre ==> se souedem je vzdy nejlepsi se domluvit. Nicmene pokud
se nedohodnete tak prokazat, ze vas soused nataci a donutit soud aby
rozhodl, ze tim dochazi k narusovani vasich prav muze byt u ceskych
soudu zalezitost na 5 let a naklady na takovou drobnost  mohu prelezt
cenu auta stredni tridy.
Nechci to tu dale pitvat, mozna jeden priklad za vsechny ceske soudy
spotrebovali tri odvolci kola a cca 10 stani na to,aby rozhodli tak
fyzikalne jednoduchou zalezitost jako je fat, ze na formulari, kery
minitersto nechalo vytisknout v roce 2005 nemuze byt autenticky podpis
s datem roku 2004. V pravu nehledejte logiku, fyziku ani stravedlnost,
pravo je zkratka pravo :-)
Kdo chce sledovat absurdnost prava doporucuji sledovat vyvoj kauzy Madoff,
ci Petters v USA

WS

>Ahoj,

myslis, ze bude pre sikovneho pravnika problem legalne vykradnut Tvoju

databazu so susedom? Pokial ma chut behat s fotomobilom na krku pri
opalovani zeny, tak asi nie. Ale potom to susedovi moze byt jedno, ci
je v
Tvojej kamere alebo beha s mobilom... Ja len ze fyziku neobabres. Kvizova

otazka, na akom principe Ta dostane???

A.