[OT] Regulator Tatra

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Duben 26 23:02:53 CEST 2009

Ďakujem za reakciu, no už som nad tým nejako zvíťazil. Regulátor je
trojkotvičkový, nechcelo sa mu fungovať. Príčiny boli dve - jeden opálený
kontakt a navyše blbo zapojené vývody k dynamu. Trocha som uvažoval nad jeho
výmenou, no vzhľadom na použitie tak raz za mesiac sa mi to zdalo ako
neefektívna investícia. Snáď vydrží.

S pozdravom

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Glajc Pavel"

Konkrétní typ asi ne, ale pokud mi řeknete počet cívek regulátoru, tak možná
něco napasujeme. Možná pomůže i číslo regulátoru nebo dynama. Čerpáno může
být z:
Dílenská elektrotechnika motorových vozidel 1956 Naše vojko
nebo
Elektrotechnika motorových vozidel pro 3.ročník SOU
nebo
Rukověť pro řidiče motorových vozidel 1955 Naše vojsko
nebo
Příručka opraváře automobilů SNTL 1990
Schéma ŠKODA 706RO a TATRAPLAN T600 mám, ale není patrno kolika kotvičkovej
regulátor je použit.
Pokud to ostatní nezajímá tak soukromě.
Pavel Glajc