OT ked uz aj tak nie je o com, tak preco nie ponadavat na norskych stud... inzinierov?

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Duben 25 23:32:35 CEST 2009

Dobrý den,

Nedávno jsem začal s ATmega128 intenzivně pracovat, takže ji tak trochu
znám. Když jsem koukl na ATmega 8 tak její čítač-časovač je o hodně
jednodušší, zatímco ATmega128 umí několik režimů PWM atd...

Ale zdá se mi že chyba je u vás v před děličce - ačkoli bitů je stejně,
nemají stejný dělící poměr u Atmega 128 jako u  Atmega8.

U Atmega 128 to jde (bity registru TCCR0)
bez hodin-
bez děličky-
dělení 8 -
dělení 32-
dělení 64-
dělení 128-
dělení 256-
dělení 1024-

U Atmega 8 to jde (bity registru TCCR0)
bez hodin-
bez děličky-
dělení 8 -
dělení 64-
dělení 256-
dělení 1024-
vnější hodiny náběžná hrana-
vnější hodiny sestupná hrana

(naštěstí zatím netahám programy mezi mikrokontroléry :-) )

Zdeněk