OT ked uz aj tak nie je o com, tak preco nie ponadavat na norskych stud... inzinierov?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Duben 25 22:50:37 CEST 2009

To bolo uz v piatok, takze sa mi to medzitym trocha vyvetralo z hlavy.

Portoval som pred nejakym casom nejaky pomerne rozsiahly kus programu (jeden by povedal, kniznicu, ale ked tam ziadne knizky neboli... ;-) ) z ATMega8 na ATMega128. Ono su na take portovanie vselijake appnoty, ale konkretne medzi tymito dvomi kuskami je taky velky rozdiel, ze nikoho asi netrapi popisat co je vsetko podobne a co vsetko je odlisne. Tak som to zobral jedno po druhom - aha, tu pouzivam nejake IO registre z UARTu, tie su v 'M128 pamatovo mapovane (naviac su tam dva UARTy, takze treba pisat aj nejake cisla za meno registra), tak musim prepisat toto a hento... Aha, a este timer0, ten pouzivame na timeout v nejakych patologickych pripadoch; pozrimezesa, ten ma IO registre aj v M8 aj v M128 v SFR priestore, kuk do tabulky na konci datasheetov, vo vsetkych bitoch sa to zhoduje - tak tam nic netreba menit... Tak si to vyskusame, posleme paket sem, paket tam, dobre, tisic paketov sem, tisic tam, vsetko funguje.

Hadanka: preco teraz nadavam na norskych stud... inzinierov?

wek