OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

karel.dudasek@dobruska.cz karel.dudasek@dobruska.cz
Pátek Duben 24 14:56:34 CEST 2009

On Fri, 24 Apr 2009, Luboš Rückl wrote:
> Kdyz bootuji z harddisku (Windows XP), nefunguje. Chova se to tak, ze
> v dobe kdy by se pravdepodobne mela objevit prihlasovaci obrazovka,
> externi monitor zhasne a uz se nerosviti. Na klavesu, kterou se
> prepinaji monitory,
> nereaguje. V Ubuntu ovsem ta klavesa take nic nedela.
> Kamarad Linux nechce, chce zustat u tech Windows, na ktere je v tom
> notebooku
> licence. Spravovat to take nechce (nechce do nej uz investovat).
Dela to i v nouzovem rezimu ?
Jeste druha varianta, zkusit se pripojit na vzdalenou plochu - pokud ji ma
zapnutou a zrusit mu grafickou kartu a monitor.
Nebo zkusit nabootovat v jinem pocitaci v nouzovem rezimu.

 	Karel Dudasek