OT:Acer TravelMate 2413LCi - prepnuti na externi monitor

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Duben 24 12:03:13 CEST 2009

Sehnal bych si normální instalační CDčko Windows (home nebo profi
podle toho jakou máte licenci) a zkusil nainstalovat. Při instalaci
zadejte product key ze samolepky. Mělo by to vzít.

Pavel Kadečka.