Re: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Duben 21 08:34:38 CEST 2009


Uf, to jste mne dostal, abych rekl pravdu, to cislo mi nejak vytanulo z 
pameti a dost mozna, ze to byla prave hranicni hodnota, delaly se normalni 
svary normalni (tedy az soucasnou) technikou (svarecky RXS Siemens, tenkrat 
asi 1.5MKc v jednom kufru, kontrola svaru jednak vizualne, druhak pruchozim 
merenim, dneska nic neobvykleho, tenkrat zazrak techniky...).

Fakt je, ze je ta mnou uvedena hodnota je podezrele velka, svarovalo se 
tusim po cca dvou kilometrech a useky byly rozdelene po cca 40km mezi 
koncovymi zarizenimi, to bychom asi na konec nedosvitili. Bohuzel merici 
protokoly dneska uz nedohledam, kopie vzaly za sve pri nekolikerem 
stehovani.

Prece jen je to asi patnact let a pamet uz neni, co byvala.

Pavel Kutina


----- Original Message ----- 
From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 21, 2009 8:17 AM
Subject: RE: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?


> Na zminene trati se uskutecnil pilotni projekt (realizace AZD
> Praha), toho jsem se zucastnil vlastnima rukama, od svareni
> spojek na trati (to jsou ty
> krabice) az po montaz kabelu na stanicni budovy a nasledne
> vytazeni do pigtailu v racku, mereni, diagnostika atd.
> Vsichni v tymu jsme museli umet vsechno kvuli
> zastupitelnosti, ale kazd mel "svoje" - ja nejcasteji sedel u
> reflektometru a prudil kolegy, za maji na spojce o 0.2dB
> vetsi utlum :)

Co to bylo za dobu, ze se prudilo s utlumem vetsim o 0.2dB? Dnes se musi
svaret pod hranici  0.2dB.
Opravdu povedene svary maji pod 0.1dB, ty prumerne 0.15dB a kdyz ma 0.18dB,
tak uz je spousta mraceni, pri 0.2dB se svar bez diskusi predelava.

Jakub
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 




Další informace o konferenci Hw-list