RE: elektrická dráha, krabice na stožáru, paralelní vedení ?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Duben 21 08:17:52 CEST 2009

> Na zminene trati se uskutecnil pilotni projekt (realizace AZD
> Praha), toho jsem se zucastnil vlastnima rukama, od svareni
> spojek na trati (to jsou ty
> krabice) az po montaz kabelu na stanicni budovy a nasledne
> vytazeni do pigtailu v racku, mereni, diagnostika atd.
> Vsichni v tymu jsme museli umet vsechno kvuli
> zastupitelnosti, ale kazd mel "svoje" - ja nejcasteji sedel u
> reflektometru a prudil kolegy, za maji na spojce o 0.2dB
> vetsi utlum :)

Co to bylo za dobu, ze se prudilo s utlumem vetsim o 0.2dB? Dnes se musi
svaret pod hranici  0.2dB.
Opravdu povedene svary maji pod 0.1dB, ty prumerne 0.15dB a kdyz ma 0.18dB,
tak uz je spousta mraceni, pri 0.2dB se svar bez diskusi predelava.

Jakub