pajeci kapalina na QFN

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Duben 17 21:50:29 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 17.4.2009 od Jan Peterka:

> Jak poznam jestli se tavidlo musi oplachovat nebo ne?

Podle slozeni. Kdyz je slozeni takove, ze zanechava agresivni zbytky,
pak bez oplachu bude korodovat. Bezoplachove tavidlo (no clean) se
oplachovat nemusi, treba kdyz je na bazi kalafuny, tak je
bezoplachove. Ale ja oplachuji vzdy, me se nelibi, kdyz je to cele
zaprasene.

> Napr. to japonske co doporucoval p. Zahradnik.

To tavidlo, ktere jsem uvadel, ma oznaceni ZC-70 a obsahuje male
mnozstvi zbytku, neni treba jej oplachovat. Tady je info:

http://www.engineer.jp/en/products/zc70_71e.html

Ale jak rikam, ja to cistim vzdy, tohle zatece vsude, je to tekute, a
ta deska pak vypada jako cune :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem