pajeci kapalina na QFN

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Pátek Duben 17 21:37:37 CEST 2009

Ja zatim pajel jen QFN16 5x5mm.
Normalne jsem pocinoval spoj i QFN, odsal cin lankem, vycentroval a
tenkym hrotem objel parkrat dokola pouzdra.
Tavidlo kalafuna, nikdy jsem nic neoplachoval ani stredovy pin napajel a
zatim vse funguje. Mam takhle napr. zapajene akcelerometry ve "vodni
vaze" coz je sonda, ktera se pomerne silnym narazem zabodne do dreva.
Pracuje se tim ve 2smennem provoze -20 az 40C a po cca 2 letech
zadna zavada.

Na pouzdra 3x3mm si uz s kalafunou netroufam.
To zarizeni nebude nijak dulezite, ani to nikoho neorozi pri
selhani, ale deska bude velmi spatne pristupna takze bych to chtel
zapajet poradne.

Jak poznam jestli se tavidlo musi oplachovat nebo ne?
Napr. to japonske co doporucoval p. Zahradnik.