Publikovani konstrukci

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 14 09:31:27 CEST 2009

Zrejme to souvisi i s kupni silou Nemcu. Hromada zdejsich bastliru je
rada kdyz ma nejaky slusny merak a ostatni veci maji zbastlene na
koleni. Takze by asi radi kdyby si obcas pomohli nejakou korunou - na
druhou stranu jsou mimo realitu (nebo si naopak uvedomuji velmi dobre)
co obnasi si za svuj vytvor nechat zaplatit a nest za to nejake garance.
Tak by radi neco mezi.

Naproti tomu vetsina Nemcu se ma velmi dobre - staci jim chodit do prace
a z ni si v klidu platit sveho konicka. Je to videt prakticky ve vsech
oborech kde jsem je videl - treba modelarina. Takze jsou ekonomicky
nezavisli.

Beru to i podle sebe. Bylo to u me podobne dokud jsem nektere veci
nezkomerconalizoval. U me byl impulz ale hrozici invalidni duchod a zena
na materske se dvemi detmi. Nakonec k tomu nedoslo (nastesti), ale aspon
jsem zacal sve konicky-firmu financovat ze zisku. Za ten rok jsem si
vybavil slusne dilnu, ktera mi umozni delat veci zase lepe.

Pred tim nez jsem si nechal za praci platit jsem mel vycitky, ze jsem si
objednal soucastky za 1000Kc a delal jsem z nich treba ctvrt roku. Ted
si objednam veci za 15.000Kc a beru to jako uplnou samozrejmost.

Na druhou stranu jit na trh s kuzi chce take naturu.

Radek Vicek