Publikovani konstrukci

Úterý Duben 14 09:06:11 CEST 2009

Tato formulace problému se mi velice líbí pane Dašku. Bez ironie !
Jinak se připojím do diskuze, postavil jsem si předzesilovač, řízený PICem. Konstrukce vyšla v Elektoru a na jeho stránkách je vše, od zdrojáku přes HEX až po kompletní stavebnici.
A řekl bych, že pro všechny konstrukce v Elektoru, pokud obsahují procesor, je volně na webu HEX a nezřídka i zdroják.
Jakpak to mají v tom Německu, že se nebojí to zveřejnit ?

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Hfmcons
Sent: Sunday, April 12, 2009 9:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: Publikovani konstrukci

Autor se zjevně neuměl rozhodnout pro nějaký konkrétní obchodní model a tak se rozhodl, že celou šíři možných modelů bude řídit prostřednictvím mailu. Z potenciálního obchodu ve kterém není konkrétní obchodní model zřejmý na první pohled, čouhají potíže na míle daleko. Možná to ale je jen o zvyku, v arabských státech je handrkování a smlouvání naprosto běžné a "nikdo nikam nestěhuje se" :). Budiž řečeno, každý potenciální obchod který neobsahuje konkrétní obchodní model je handrkování, bez výjimky.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek