OT: Patek - zase tragedie

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Duben 11 12:55:00 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 11.4.2009 od Petr Tomasek:

> A proc to nezverejnite i se jmenem te pseudofirmy?

Protoze to neni zase az tak jednoduche. Ve finale by to bylo tvrzeni
proti tvrzeni a mohlo by to vyznit jako pomluva z me strany. Firma je
jiste silna a ma dost penez na pravniky.

Na tu zakaznici bych se moc spolehat nemohl, kdyby doslo na lamani
chleba. Uz s tim mam takove lehke zkusenosti. Nemyslim s pomluvou nebo
soudy, ale s temi zakazniky, jak se zachovaji. Treba posilam postovni
zasilky a sleduji jejich dorucovani a kdyz je problem, reklamuji. Me
to nic nestoji, tak reklamuji, za ty prachy, co poste davam, at maka.
Jednou me jeden muj znamy sprdnul, ze jsem mu poslal zasilku a oni mu
ji neprivezli (no jiste, vyprdli se na to, delaji to bezne), listek mu
nedali do schranky, nic. To byl silnej jako silnice, nadaval, vztekal
se, navic to byl muj znamy. Asi 5x jsem se ho ptal, jestli byl doma,
jestli ma v poradku zvonek, pristupnou schranku apod. OK, podal jsem
reklamaci a prisla mi z posty odpoved, ze provedli setreni a adresat
byl zrejme zrovna za zachode a neslysel zvonek :-))) Volal jsem tomu
znamemu a on rikal: "No jo, oni se ptali, jestli jsem to zvoneni treba
nepreslechl, ja se s nimi nebudu dohadovat, na zachode jsem mohl
klidne byt."

Takze ackoliv je vec predem jasna a jednoznacna, v prubehu doby se to
meni. Zakaznika uz vyhozene penize preboli, na problemy pomalu
zapomene, uz se v tom nechce rypat, nechce si to pripominat, mavne nad
tim rukou. A ja pak budu ten, kdo bude popotahovany. Takze proto.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz