Publikovani konstrukci

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Duben 11 10:40:55 CEST 2009

Dobrý den,

Pane Zahradníku, mimo téma, připadá mi dost neslušné uveřejnit cizí e-mail
(v podstatě dopis)
bez souhlasu autora. Autorovi se nedivím, určitě vyvinul spoustu úsilí pří
ladění programu, návrhu schématu a podobně.
Co Takového člověka k uveřejnění vede? U někoho sláva, u někoho publikační
činnost, někdo je rád že jeho konstrukce někomu pomůže. Někdo se chce jen
podělit o výsledek svého koníčka. Asi by se našel i takový kterému by
nevadilo kdyby to někdo bez jeho souhlasu vyráběl komerčně, měl by radost že
se jeho konstrukce uchytila a mohl by to uvádět jako svůj úspěch v
životopise... Někomu jinému(i tomuto autorovi) to ale zřejmě vadí proto dává
takové, pro vás hloupé, otázky. Můžu vás ujistit že pokud by to byla moje
konstrukce, byl by můj e-mail podobný.

Zdeněk