[Mech] Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Duben 9 14:23:45 CEST 2009

K tem pneu

Ono je dobre pred nasazenim kol ty kola vyvazit na vyvazovacce, a tu mam
malokdo doma. A dobre vyvazene kola maji zasadni vliv na jizdni vlastnosti.

V tomto pripade tech 500Kc je dobre investovanych.

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Tomáš Tomáš
Odesláno: 9. dubna 2009 14:17
Komu: hw-list@list.hw.cz
Předmět: [Mech] Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Tomu se rika dobra rada :-)
Nebudu polemizovat ani vysvetlovat proc nehodlam vyuzit skvele nabidky
autorizovanych ci neautorizovanych servisu.
Fakt nechapu proc bych ten buben nesundal, drzi ho jeden zapusteny sroub
odhadem M6 s krizovou hlavou + trocha treci sily mezi bubnem a nabojem kola,
fakt v tom nevidim nic na co clovek musi mit vysi divci, kouzelnou hulku od
firmy skoda + pozehnani sefa koncernu VW (i kdyz se prodejci, servismani a
massmedia snazi verejnost presvedcit o opaku).

Zrovna jsem napriklad slysel , ze v severnich cechach jsou az 3hodinove
fronty pred pneuserv. a prumerna cena za prehozeni pneu je 500Kc. Ja si pneu
prehodil za cca 20 minut s naklady 0,- Fakt nechapu proc lidi stoji 3h
fronty a davaji nekomu 500Kc za 15min prace?

Tom

>Existuje spousta firem, které se tím zabývají. Jmenuje se to Autoservis.
Zkuste se podívat po okolí.

PS. Stejně ten buben nesundáte.

Tomáš Tomáš napsal(a):
> Omlouvam se za OT, ale ceka me vymena zadnich brzdovych celisti na Fabii
I, na ktere jsem to zatim nedelal tak bych rad zjistil na co se mam
pripravit.

> Predpokladam, ze to vice mene bude klasika, ale jeden se radeji zepta :-)
>
> Predpokladam, ze buben drzi nejaky zapusteny sroub a aby slo buben sundat
budou se muset celisti dostat do "0" polohy, kterou asi vymezuje klinek +
pruzina pristupna asi pres diru od sroubu kola.
> Nasledne se buben kladivem vytluce dolu.
>
> Otazkou je co dal, lze nejak zajistit brzdovy valec tak, aby se mi
nerozlezl a nemusel jsem pak odvzdusnovat brzdy?
> Jak jdou sundat pritahovaci pruziny a v jakem poradi?
> Predpokladam , ze celisti jsou na cepu a budou zajisteny nejakou
pritlacnou pruzinou, jak jde dolu?

--
Aleš Filip