Velikost kompenzacniho kondenzatoru

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Duben 7 12:26:15 CEST 2009

No minimalne u SCE by v podstate nemel byt zakaznik, ktery ma mechanicky
elektoromel bez zpetne brzdy tzn. jde o usporu pouze teoretickou, prakticky
neusporite nicevo

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Soltisik Miroslav
Sent: Tuesday, April 07, 2009 12:00 PM
To: HW-news
Subject: RE: Velikost kompenzacniho kondenzatoru

>Takze tim, ze si vykompenzuju spotrebu, tak mi potece minimalni proud
vedenim.

Ok.

>Pokud to prekompenzuju, potece mi vetsi kapacitni a budu kompenzovat zdroj,
ale to IMHO neni zadouci.
Pokial bude prekompenzovaci C blizko elektormeru tak vas C kompenzuje cos fi
suseda.
A mimochodom, starsie elektomery sa vam za to odvdacia otacanim opacne
(bacha nie su to ziadne velke otacky, mate ich problem rozoznat ;-) )

Pretoze v sucasnosti je v sieti prebytok indukcnej zataze (elektomotory)
sluzi vas kondenzator aj ostatnym a vy za to inkasujete nejake male peniaze,
kedze elektromery su ciachovane na cos fi 0,95.
Neda sa na to postavit business ide o radovo desatkoruny rocne.

T.j. je to ziaduce z hladiska siete, vasich rozvodov a vasej penazenky.

Privileged/Confidential Information may be contained in this message.  If
message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly
notify the sender by reply email. Please advise immediately if you or your
employer does not consent to Internet email for messages of this kind.
given nor endorsed by it.