Velikost kompenzacniho kondenzatoru

Soltisik Miroslav Miroslav.Soltisik@t-mobile.sk
Úterý Duben 7 12:00:20 CEST 2009

>Takze tim, ze si vykompenzuju spotrebu, tak mi potece minimalni proud vedenim.

Ok.

>Pokud to prekompenzuju, potece mi vetsi kapacitni a budu kompenzovat zdroj, ale to IMHO neni zadouci.
Pokial bude prekompenzovaci C blizko elektormeru tak vas C kompenzuje cos fi suseda.
A mimochodom, starsie elektomery sa vam za to odvdacia otacanim opacne (bacha nie su to ziadne velke otacky, mate ich problem rozoznat ;-) )

Pretoze v sucasnosti je v sieti prebytok indukcnej zataze (elektomotory) sluzi vas kondenzator aj ostatnym a vy za to inkasujete nejake male peniaze, kedze elektromery su ciachovane na cos fi 0,95.
Neda sa na to postavit business ide o radovo desatkoruny rocne.

T.j. je to ziaduce z hladiska siete, vasich rozvodov a vasej penazenky.

Privileged/Confidential Information may be contained in this message.  If you are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this message to anyone. In such case, you should destroy this message and kindly notify the sender by reply email. Please advise immediately if you or your employer does not consent to Internet email for messages of this kind. Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of my firm shall be understood as neither given nor endorsed by it.