Hlukova norma

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Duben 6 16:14:07 CEST 2009

S nejvetsi pravdepodobností netreba, nejde o stavbu ve smyslu stavebniho
zakona, respektive nejde o stavbu na kterou by bylo treba stavebni povoleni
nebo na kterou by se vztahovala ohlasovaci povinnost podle tehoz zakona.
Svou povahou nijak nezasahuje do prav souseda, teda az na ten pripadny hluk
tudiz by do toho soused nemel mit co kecat.
Soused muze prudit stran toho hluku, pokud jde hluk pod tech 45dB(A) (ve
vsech fazich chodu zarizeni, tedy asi hlavne pri startu) bude se mu obtizne
argumentovat a asi bude muset zustat u toho pruzeni, pokud je hluk nad bude
muset majitel nejak odhlucnovat.
Pokud jde o TC vzduch voda bude to docela problem, ale mikoliv neresitelny.
V kazdem pripade se to chce se sousedem domluvit, on takovy odhodlany prudic
dokaze pekne zatopit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Záruba
Sent: Monday, April 06, 2009 3:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: Hlukova norma

Dik Nemate prosim prehled, zda k vybudovani betonoveho podstavce cca 100 x
60 cm na kterem stroj stoji cca 40 cm od domu a asi 5 m od plotu souseda je
treba jeho souhlas? Nikdy jsem s tim nemel nejmensi problem, tak me to
trochu prekvapilo. Co vlastne smim bez souhlasu souseda a bez stavebniho
povoleni/ohlaseni na svem pozemku postavit?
Martin Zaruba