Hlukova norma

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Duben 6 15:19:24 CEST 2009

Dik Nemate prosim prehled, zda k vybudovani betonoveho podstavce cca 100 x
60 cm na kterem stroj stoji cca 40 cm od domu a asi 5 m od plotu souseda je
treba jeho souhlas? Nikdy jsem s tim nemel nejmensi problem, tak me to
trochu prekvapilo. Co vlastne smim bez souhlasu souseda a bez stavebniho
povoleni/ohlaseni na svem pozemku postavit?
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 06, 2009 10:35 AM
Subject: RE: Hlukova norma

Pripustne v noci je 45dB(A), presneji:

. stara zastavba LAeq = 65 dB(A) ve dne a LAeq = 55 dB(A) v noci
. nova  zastavba LAeq = 55 dB(A) ve dne a LAeq = 45 dB(A) v noci.

LAeq = ekvivalentní hladina hluku A je energeticky prumer okamzitych hladin
akustického tlaku A

Pokud jde o cerparlo vzduch voda a v noci to sousedovi huci pod oknem tak
bych asi souseda take poskadlil brokovnici a bylo by mi celkem jedno, ze
hluk je stejny jako u jineho kusu :-).

PN