Re: Neocekavany restart modulu TC65

Petr B PetrBenar@seznam.cz
Pondělí Září 29 14:57:21 CEST 2008

Zachytil jsem to na seriaku. To s vynulovanim referenci jsem nedelal. Vycitani dat ze zarizeni a ukladani do filesystemu trva do 10s. To vycitani trva asi 6s a nemuzu do toho pustit dalsi vlakno, protoze by to melo potize s casovanim v protokolu. Vice nez 10 vlaken od casovace by tedy bezet nemelo.

Jeste zkontroluji uzavirani souboru. Behem tydne bych mel mit k dispozici laborator, kde si muzu na TC65 vyzkouset, jak se bude chovat pri poruchach prisunu energie. Jeste jednou zkusim nechat bezet zarizeni delsi dobu. Prozatim jsem ziskal par napadu, kde by mohla byt chyba, tak to asi budu nejaky cas resit. Dekuji za rady.