OT - ztraceny mobil a identifikace

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Září 27 00:17:32 CEST 2008

Může se to vyplatit, když ti zloději ukradli mobilů víc. Navíc, jak už tady
někdo psal, na základě policejního protokolu všichni naši operátoři zakáží
tomu IMEI, aby se přihlašovalo do sítě.
Teď mě napadá, že jsem neuvedl poslední možnost využití mobilu - mobil
odcestuje do ciziny, tam blokovaný není, nebude fungovat pouze v ČR.