OT - ztraceny mobil a identifikace

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Září 27 00:11:37 CEST 2008

Neviem, ako teraz a ako v CR. Pred cca 2r som takyto problem riesil.
Operator mi povedal, ze oni vyhladat mobil podla IMEI vedia, ale
nemozu, ani ked im dokazem, ze to IMEI patri mojmu mobilu. Ze sa mam
obratit na policiu, ale hned ma upozornili, ze policia sa tym bude
zaoberat len ak doslo k trestnemu cinu. Kedze majetkovy trestny cin
zacinal vtedy niekde pri 6 alebo 8 kSk, uz si nepamatam, a mobil taku
hodnotu nemal ani nahodou, tak som to nechal tak.

miro