Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 25 15:13:52 CEST 2008

To je ovládání z Lynxe, prostě mezi adresáři se dá pohybovat pomocí šipek doprava a doleva, takže z adresáře jde rychle vyskočit a nebo do něho rychle vlézt bez sundání prstů z šipek.
Já bych řekl, že MC je plnohodnotná náhrada, jenže je třeba si nastudovat různý zkratky, protože nikde moc nejsou popsaný, takže rychlý vyhledávání funguje po zmáčknutí alt+s, pak už lze normálně psat a mc vše vyhledá.

PS: Holý příkazový řádek je při používání tabů naprosto skvělý nástroj a paradoxne ve složitější adresářové struktuře je mnohem rychlejší než mc.