Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Čtvrtek Září 25 14:42:46 CEST 2008

Vazeny p. Drozd,

> Firma vyrabejici produkt, u ktereho se predpoklada, ze jej bude pouzivat
> technicky zdatny clovek (= potencionalni zakaznik je technicky zdatny
> clovek), coz dozajista programator EEPROM/.../.../vseho je, by mela

Uz som raz spominal, ze na zaklade neoverenych predpokladav mozeme dojst k (tragickym) omylom.

Na zaklade coho tvrdite, ze "dozajista programator EEPROM ... je technicky zdatny clovek"? Lebo Vy a
ludia ktori programuju EEPROM su technicky zdatni? Na totmto predpoklade chcete urobit marketingovy
plan a ponukat programovacim centram a vyrobcom elektorniky SW pre programatory ovladany cez
command-line?

Ubezpecujem Vas, ze tlak na user-friendly a easy-to-use software je enormny aj v oblasti vyvojovych
nastrojov ako programatory a zakaznici by nas "hnali svinskym krokom" do zabudnutia s
command-line-driven software.

Aj ja som vyvojar a ani mne nerobilo problem command line ovladanie, resp. DOSovske pseudo okienka a
klavesove skratky. A cestne priznavam, ze firma Elnec by mohla byt o dalsi krok vpredu, kdeby som
viac nastojil na WIN verzii SW - vtedy som tiez "predpokladal".

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============