Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Peter Bellay hwkonfera@zoznam.sk
Středa Září 24 19:47:16 CEST 2008

Neda mi to,
Ak by som ten pocitac daroval ja, tak uz na nom OS WIN je, ak niekomu
darujete pocitac bez softu tak si asi  tazko stiahne nieco z internetu,
myslim, ze aj to live - CD bude doma tazko hladat. Alebo, ze by bolo nieco
inak?
Peto

Jedna ze standardních situací:
Potřebuju na obyčejném darovaném počítači spustit internetový prohlížeč,
protože
k ničemu jinému sloužit nebude. Je mi úplně jedno, jaký OS tam poběží,
protože
potřebuju jenom Firefox nebo IE.

Linux: stáhnu, nainstaluju, jedu. Verze 2: vrazím do mechaniky live-CD a
jedu.
Windows: začnu shánět obchod, zjistím že jsou různé licence, do konce roku
si
ještě koupím legalizační jako-OEM verzi, kterou nesmím dát na jiný komp a
ještě
mám mít pocit, jak jsem porušil cosi, protože jde o "legalizační balíček".
Pak
nainstaluju a jedu, jen to musím do 30ti dnů aktivovat.

Jsou situace, kdy jsou Windows úplně na draka.

Standa