Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 24 14:37:09 CEST 2008

2008/9/24 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
>  Chtěl bych též říci, že moje žena chodila i na kursy práce s počítačem,
> samozřejmě zaměřené na běžnou práci (office, zpracování fotek...) a
> občas utrousí poznámku typu "představ si, oni na windows nemůžou hýbat
> s maximalizovaným oknem" ( v Linuxu to normálně jde, prostě se vystrčí
> kus okna z obrazovky)

A to je lepší nebo horší? (Řek bych, že ani jedno ani druhý, prostě
jde o jiný chování softwaru.)

> nebo "představ si, oni tam mají jen jednu plochu"
> (standardní setup, co doma používáme, má 12 ploch a dole přehledný
> přepínač, co na které je).

Ve Windows tohle jde taky, dokonce sy myslim, že už od dob verze 3.1.
Rozdíl je v tom, že to není součástí instalace, ale jsou na to extra
prográmky.

BTW jde to i opačně, já bych třeba utrousil "představ si, že v Linuxu
při procházení disku v průzkumníku nefunguje backspace pro přecházení
o úroveň výš".

Pavel Kadečka.