Open source a freeware [ Was: Open source programator ] **

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Září 24 11:03:47 CEST 2008

Moje male rypnuti k cele debate

Nikdo nikomu nebrani, aby skonstruoval nejaky programator pameti a obvodu, SW
napsal pro LINUX a vse v otevrene podobe vystavil na svych strankach.
A zaroven kdyz se objevi novy svab, tak aby napsal veskere procedurky k nemu a
znova je vystavil na svych strankach

Tak s chuti do toho  ... pole k popisu tady je

... a ja jdu pracovat, protoze moje deti prileti ze skoly a budou "chtit
chleba" (tak jak to kdysi napsal Jano Puobis)

Honza