Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Září 24 10:04:08 CEST 2008

Zdravim,

> No, asi sa jednoducho zabudli spytat na dolezitost ceny...
  ale kdepak, nezapomneli! V tom pdf (odkaz uz je v konfere) to je...

> Ale niekolko z tych poznamok je ozaj cennych, najma ak sa clovek zamysli nad tym, co to znamena:

> Inaksie povedane, Linux je pre normalneho uzivatela (sekretarka, manazer) nepouzitelny.

Huh ? Tomu nerozumim... Chcete rici, ze prunik mnozin "manager" a "muz 25 - 29, technicky sbehly",
je prazdna mnozina ??

> Inaksie povedane, moderny Linux je bez "DSL or higher class connection" nepouzitelny.

No tak tohle uz je opravdova demagogie, na to snad ani nema smysl reagovat... Schvalne,
zjistete mi, jaky druh pripojeni pouziva prumerny uzivatel windows, at to muzeme
porovnat.

> Tak to znamena, ze 41% uzivatelov Linuxu su beznadejne zahladeni do samych seba...

??? Prosim rozvedte tuhle myslenkovou konstrukci. Asi jsem tak do sebe
zahledeny, ze ji nejsem schopen pochopit.

> wek

S pozdravem Pavel Troller