Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor *ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 23 11:22:57 CEST 2008

V podstate cokolvek co chcete. "Povodna" specifikacia je napr. http://www.standardics.nxp.com/support/documents/microcontrollers/pdf/an461.pdf . Identifikacia je zaznam typu 05 (str. 10 hore), tam vidite aj priklady aabb, povedzme ze nepouzijeme tie uz definovane.

>  2) Abych mohl tu epromu naprgat, musim ji napred nacist; z tohoto hlediska je pro mne algoritmus cteni dulezitejsi nez algoritmus zapisu

Citanie je zahajene zaznamom typu 04 (str. 9). Vracia to v trocha inom formate, nie presne intelhex, ale nieco take ze adresa:16 byte dat<CR>, vsetko hex ascii. V pripade seriozneho zaujmu vecer dodam presne priklady otazka/odpoved.

>  3) Pozadavky v odstavci "Ked sa objavi"... jsou pro mne naprosto nesplnitelne, zejmena odstavec o binaru pro windows, proste nemam, kde a jak to vyrobit.

No, ako som uz panovi kolegovi Vaizovi pisal, tak je to bohuzial pre mna nepouzitelne a vlastnymi silami to na win portovat neviem.

> Dale nemam cas vyvijet full-featured GUI aplikaci. Skoncil bych na te cmd-line, nebot ta mi vyhovuje. Ostatni bych nechal jinemu nadsenci, ktery muze pro
> tu moji cmd-line aplikaci napsat klikaci frontend - treba v PyGTK by to mela byt hracka.

Velmi Vas prosim, v suvislosti s nejakou robotou, ktoru nemienite robit, nepouzivajte vyrazy "mela by to byt hracka".

> Verim, ze samotna cmd-line aplikace muze byt pri trose snahy skutecne crossplatformni i v C a pri statickem linkovani (nebude potrebovat stejnak nic jineho > nez glibc) bude fungovat pres vsechny Linuxove distribuce - dodam pro jistotu binarky pro i386 i x86_64.

> Takze, pokud by se tu nasel nekdo, kdo by se ujal toho GUI, a pokud bude skutecne k dispozici presna specifikace, muzeme jit do toho :-).
> Jeste upozornuji, ze prototyp budu potrebovat jeste pred uvolnenim hotove verze, nebot na necem to jaksi opravdu bude potreba ladit...

Pokusim sa nieco na uvod zbastlit. Upozornujem, ze si budete musiet samotny jednocip v gerete naprogramovat presne tym istym protokolom... (samozrejme to nie je nahoda preco som ho zvolil).

wek