Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor *ROM/MCU

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 23 10:55:54 CEST 2008

> [...]
>
> Ked sa objavi Open Source, cross platform implementacia, ktora sa pouzitelnostou aspon trocha blizi staremu Elnekackemu softu (t.j. GUI s moznostou vybrat obvod (aj ked je zatial len jeden), natiahnut hex subor, urobit "blank check", "burn", "verify", "read" so zobrazenim progresu a moznostou prerusenia), plus command line ovladanie pre pana kolegu Trollera, spolu s binarnynmi instalaciami najmenej pre 2 rozsirene Linuxove distribucie plus binarna instalacia pre Win - ja zverejnim schemu a firmware pre programator, plus pre pana kolegu Trollera vyrobim prototyp.

Zdravím,
  nu, vypadá to jako hozená rukavice, ale...
  1) specifikaci aabb jsem nenasel, ackoliv bylo receno, ze "bude specifikovane"
  2) Abych mohl tu epromu naprgat, musim ji napred nacist; z tohoto hlediska je pro mne algoritmus cteni dulezitejsi nez algoritmus zapisu
  3) Pozadavky v odstavci "Ked sa objavi"... jsou pro mne naprosto nesplnitelne, zejmena odstavec o binaru pro windows, proste nemam, kde a jak to vyrobit. Dale nemam cas vyvijet full-featured GUI aplikaci. Skoncil bych na te cmd-line, nebot ta mi vyhovuje. Ostatni bych nechal jinemu nadsenci, ktery muze pro tu moji cmd-line aplikaci napsat klikaci frontend - treba v PyGTK by to mela byt hracka. Verim, ze samotna cmd-line aplikace muze byt pri trose snahy skutecne crossplatformni i v C a pri statickem linkovani (nebude potrebovat stejnak nic jineho nez glibc) bude fungovat pres vsechny Linuxove distribuce - dodam pro jistotu binarky pro i386 i x86_64.
  Takze, pokud by se tu nasel nekdo, kdo by se ujal toho GUI, a pokud bude skutecne k dispozici presna specifikace, muzeme jit do toho :-). Jeste upozornuji, ze prototyp budu potrebovat jeste pred uvolnenim hotove verze, nebot na necem to jaksi opravdu bude potreba ladit...

> wek

S pozdravem Pavel Troller