Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor *ROM/MCU

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Září 23 10:56:06 CEST 2008

Jan Waclawek napsal(a):
> No, povedzme, kaslat na GUI, v prvom kole. Aj ked mi verte, ze je to nebe a dudy. Ale:
>
> - vidim ze je nejaky binar pre debian. Bol by problem urobit balicek? Je vobec nutny? Nestaci samotny binar a manual ako textovy subor? Ja viem aka je stabna kultura v *nixoch, ale je pre tento pripad IMHO obmedzujuca. V pripade toho jednoducheho riesenia by asi bolo namieste nejaky jednoduchy navod na "instalaciu".
> - vedeli by ste to prosim portovat na Win? Pre *nix to bude pre mna utrpenie odladit a bez toho sa do toho ani nepustim.
> [...]
Vse je dane volnym casem, ktereho mam jako kazdy malo :-(
Zkusil bych aplikovat prislovi, ze chudemu je lepsi dat udici nez rybu a
zkusil bych vas radeji premluvit ke kompilaci. V Debianu takto:
jako root: apt-get install gcc libc6-dev make autoconf automake
rozbalit zdrojaky, spustit skript: ./configure
zkompilovat: make
nainstalovat: make install (normalne do /usr/local/bin, zmenit muzete
napriklad ./configure --prefix=/usr, pak se instaluje do /usr/bin)

Pod Windows existuje prostredi Cygwin, kde by to melo jit zkompilovat.
Mam pocit, ze i seriovy port mi tam nekdy fungoval, ale za to nerucim.
Vysledkem je exe, ktere potrebuje cygwin1.dll

Viz prvni bod :-)
Jakou mate zkusenost s kombinacemi baudrate a krystalu? Da se verit
tabulce v datasheetu?

Lada