Re[2]: Poraďte dobrý programátor *ROM/MCU

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pondělí Září 22 21:20:39 CEST 2008

Zdravim,

ziaden Elnec programator sa nepripajal k PC cez kartu v ISA slote. Ak to bol Slovensky vyrobok, tak nejaka firma zo Ziliny (sorry, uz si nepamatam meno) takyto programator robila.

Pocnuc PREPROM-01 sa Elnec programatory pripajaju cez LPT port alebo cez USB port. Aktualna generacia sa pripaja len cez USB port - vynimkou je BeeProg+, ten ma dualne pripojenie - aj cez LPT port.

Co sa tyka obvodov, ktore ste spomina, tak naozaj "stary dobry" PREPROM-02 (s pridavnym modulom na MCS51 rodinu) by tie dva spomenute obvody zvladol. Posledny SW pre DOS je na www.elnec.com sekcia download, pod FreeDOS by to mohlo ist (neskusal som), pod Linuxom urcite nie, DOS SW vyuzival priamy pristup k HW prostriedkom PC.

Co sa tyka podpory Linuxu, analyzu realizovatelnosti a nakladov som si nechal urobit a rychlo som vytriezvel. Takze prajem - s miernou ironiou - vela stastia u konkurencie.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============