Poraďte dobrý programátor *ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Září 22 19:36:37 CEST 2008

----- Original Message ---------------

>Zdravim,
>  ano, Elnecacky programator jsem nejakou dobu pouzival. Bohuzel byl resen tak,
>ze v pocitaci byla specialni ISA deska, ktera nejen ze nejde strcit do novych
>boardu kvuli absenci ISA sbernice, ale dokonce nechodila ani v novejsich
>pocitacich, ktere ji mely, nebot uz na to byly prilis rychle. Ta byla spojena
>s vnejsi jednotkou programatoru tlustym kabelem ala SCSI. Tohle chodilo
>v Linuxu vyborne pres dosemu, jen se musel poustet pod rootem a nastavit prava
>pristupu na ty porty v konfiguracnim souboru.

Hu, to musel byt velmy rany produkt... PREPROM-01? S tym som sa nestretol.
Kazdopadne, ak ho este mate, mohli by ste zvazit skusit zohnat nejaky starsi komp na tento ucel. Drviva vacsina '386 a '486, s ktorymi som sa stretol a ktore mali ISA zbernicu odvodenu od PCI, mali moznost v BIOSe prepinat rychlost tejto zbernice, vratane "legacy" 4.nepamatam-si-kolko-presne MHz.

>Takove reseni, ktere by bylo
>funkcni na modernim hardware, bych bral.

Myslim ze PREPROM-02 by malo ist na comkolvek co ma paralelny port a bezi na tom nejaka forma DOSu.
Viete, ono ani 27Cxxx uz nie je celkom moderny hardware, o 87C5x ani nehovoriac.

Inak, ja viem ze ste pisali ze sa Vam nechce bastlit, ale uprimne povedane, programovat 27Cxx je trivialne - zvladne to aj starucky BASIC52 plus za hrst smetia...

wek