Tisk na LightScribe jinde nez v Neru

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Pondělí Září 22 19:10:38 CEST 2008

Pouzivam SureThing CD Labeler 4 SE, zdarma, zvladnuti editoru mi trvalo asi minutu. Bez problemu.
Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Monday, September 22, 2008 5:53 PM
To: HW-news
Subject: OT: Tisk na LightScribe jinde nez v Neru

Hezke odpoledne,

    dneska mne Nero 7 Essencial nakrklo asi naposledy. Uz davno je smazane a na vypalovani pouzivam jiny program k naproste spokojenosti.
Jenze potrebuji udelat nejaka DVDcka s potiskem a nenasla jsem zadny jiny program nez Nero.

    Proto mam dve otazky:

    1. je Nero8 lepsi, stabilnejsi, rychlejsi, mene narocne a mene nenazrane nez Nero7 a stoji za to provest Upgrade?
    2. existuje jiny program, ktery dovede vypalovat LightScribe?

    Jedna se mi o programy pro Windows XP.

    Predem moc dekuji a omlouvam se za OT, jenze to v patek musim mit hotove a dneska mne Nero zase vypeklo.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz