OT: Tisk na LightScribe jinde nez v Neru

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Září 22 19:07:06 CEST 2008

Hezky vecer,

    na vypalovani mam doma Nero7, tak nejak je mi lito nevyuzivat
licenci, kdyz uz ji mam. Navic obcas pouzivam i neco jineho z baliku. Na
druhych dvou pocitacich mam CDBurnerXP a jsem moc spokojena, je to
presne program na vypalovani, nic vic neumi, ale to od nej take nechcu.
Proste jsem spokojena. Podle vseho to vypada, ze Nero8 kupovat nebudu.

    Ten LIGHTSCRIBE SIMPLE LABELER vypada super, zitra jej zkusim (na
tomto stroji nemam LS mechaniku), dekuji :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz