[OT]: Pojistny ventil

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Září 22 09:58:03 CEST 2008

Na kanále Discovery dávají pořad Bořiči mýtů. Jsou to takoví 2 šašci,
kteří zkouší co se stane když.. Nedávno zrovna zkoušeli co se stane,
když z 200 litrového bojleru odmontují termostat a pojistný ventil. Ten
bojler vylétl asi 30m do výšky. Jestli chceš, tak ti ten díl mohu
poslat, abys viděl, co tě čeká, jestli si s tím pojistným ventilem budeš
hrát :-)

--
Aleš Filip