TC35i , Gigaset C47H

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Září 21 21:53:38 CEST 2008

Diky za info.
AD VOIP GIGASET:
No nevim jestli je nutne nastavit neco na routeru, router je wrt314 a
prideluji vnitrni domaci site , ktera je rovnez za NATEM hlavniho serveru.

Nastavuji toto:
Ip adresa je pridelena DHCP serverem

authentication password , to je jasne, je to heslo od VOIP poskytovatele
stejne tak jako user name ktere je zpravidla cilo  9 cislic.

dale domain sip.mujtelefon.cz
proxy server sip.mujtelefon.cz
porty jsou 5060
registrar server sip.mujtelefon.cz

To vse po ulozeni napiseregistration failed,  je nekde moznost nejakeho
logu ?
Mam to jak na pytla na switchi tak abi etherealem nemuzu scanovat co na
siti odchazi.

LK