TC35i , Gigaset C47H

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Neděle Září 21 21:14:25 CEST 2008

>Zdravim
>Je mozne zjistit nejakym AT prikazem v jake frekvenci je modul pripojen
>zda 900MHZ nebo 1800MHz ?
Mno podle manualu (0301) mu jde zapnout dane pasmo, ale zpetne se dotazat nejak nevidim.

>Druhy dotazx:
>Koupil jsem si Siemens GIGASET C47HIP (voip tydlifoun)  a pokud do nej
>nacpu login udaje z www.mujtelefon.cz  tak rve ze registration failed,
>pritom na WELL telefonu to beha.
>
>Nezna nekdo kouzelne zaklinadlo jak na nej ?

A co tam presne cpete? Ja ho pripojoval na voxe a po predchozich zkusenostech s Linksysy
jsem se krizoval, ale byl jsem mile prekvapen. Fungoval na prvni nastaveni.
Stacilo jmena, cislo, heslo, IP adresa, zbytek uz jsou nepodstatne drobnosti.
Vyjimecne se neco Siemensu po SW strance podarilo dotahnout do pouzitelneho stavu.

JURP