Digitalni osciloskop -> VNA

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 19 14:04:17 CEST 2008

2008/9/19 Daniel Valuch <daniel.valuch@orange.fr>:
> V PS to vyriesili tak ze kable sa pri rekonstrukcii jedine pridavaju,
> stare sa neodstranuju, lebo nikto nevie naco tam su - nechytaj co
> funguje :-) Kto bol u nas a David B. ho sprevadzal kolektormi ten to
> videl :-)))

To tam máte takový rezervy v kabelovejch trasách? BTW, funguje to
takhle jen s kabelama, nebo i s přístrojema? (Tahle bedna tady stojí a
bliká už dlouho, nevím o nikom, kdo by věděl, k čemu slouží, ale
bojíme si ji vypnout, protože nevíme, co by to udělalo) Potažmo s
lidma? (To je Václav, dělá tady už dlouho, ale nevíme, co vlastně
dělá... no bojíme se ho propustit, protože nevíme, kde bysme sháněli
druhýho tak schopnýho pracovníka ;-)

(Teď mi to připomíná IT the crowd a toho bledýho černovlasýho chlápka,
co je furt zavřenej v tom sklepě za dveřma u skříně s blikajícíma
žárovičkama...)

Pavel Kadečka.