Re: 4x potíž s Windows XP

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Září 17 22:57:32 CEST 2008

Spousta nastavení se dá udělat v gpedit.msc , ale je to tak na půl dne :-)
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 17, 2008 5:09 PM
Subject: OT: 4x potíž s Windows XP

Hezke odpoledne,

    mam na praci jeden postarsi pocitac majici jen USB1. Kdyz k nemu ale
pripojim USB disk tak mi Windowsky sdeli, ze toto zarizeni muse pracovat
rychleji, pokud jej pripojim do vhodneho portu s USB2. Ale nerikaji, kde
jej asi tak v pocitaci mam vzit. Da se tato, ale jen tato, hlaska nejak
vypnout? Proste rici Windowsum, ze jsou na starsim stroji BEZ USB2?

    Druha otazka je spise na Adobre Reader. Pri kazdem startu se snazi
pripojit na internet coz se mu ale pochopitelne nepodari, vzhledem k
absenci pripojeni u tohoto pocitace. Da se mu nejak rici, at to nedela?
Prosla jsem vsechna mozna nastaveni, ale toto tam nikde nevidim :-(

    Treti otazka je take zapeklita. Kdyz si chci udelat na plose
zastupce neceho z nabidky Start, tak to vetsinou nejde. Jen u programu
ktere jsou nainstalovany "Pouze pro mne", pokud jsou pro vsechny
uzivatele, tak to nejde. Sice se to da obejit tim, ze se proklikam
adresari az do teto nabidky, ale to je neprakticke.

    Ctvrta a posledni otazka se tyka tak trosku i Eaglu. Chtela jsem si
priradit otevirani SCH a BRD souboru k Eaglu, ale nejde to. Kdyz dam
volbu "Otevrit v programu", tak se proklikam az k EXE souboru Eaglu, ale
stejne se to pak neotevre a v seznamu dostupnych programu se neukaze.
Cos tim?

    Moc dekuji za postrceni a omlouvam se za ponekud OT otazku.

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz