OT: 4x potíž s Windows XP

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Středa Září 17 21:07:00 CEST 2008

Saso,

ak sa neda klikat pravym tlacitkom mysi na (pod)polozky v menu Start,
malo by pomoct: kliknut pravym tlacitkom mysi na prazdne miesto
na liste na ktorej sa nachadza tlacitko Start, Properties (alebo
tak nejako, Windows uz dlhsie nepouzivam), niekde v zalozkach
je zaskrtavacia moznost v style "Enable menu drag & drop".
Zvycajne je to ale povolene.

Inou moznostou je problem s uzivatelskymi pravami pristupu k
uzivatelskemu profilu v C:\Documents And Settings\<username>
kvoli rozhasenemu NTFS (Access Control List), aj v pripade
administratora. Mozno by pomohol prikaz "chkdsk /f c:"
(mne zvykol fungovat dobre, ale za data nastastie nerucim -
- moze sa hodit zaloha).

Niekto tu este spominal odkazy na odkazy - vytvorit odkaz na odkaz
nie je uzivatelsky mozne, lebo moznost "Vytvorit odkaz" je v "shelli"
(teraz mi shell v tomto API kontexte pripada skor ako dobry vtip)
naprogramovana tak, ze vytvori kopiu povodneho odkazu.
Je to zdokumentovane este tusim niekde vo Win95 API.

Snad to aspon trosku pomohlo.

Lubos