RE: 4x potíž s Windows XP

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Září 17 17:31:41 CEST 2008

1. nevím, možná to bude někde v registrech, mohl by poradit Google
2. vyhodit krám, kterej zabírá asi 200MB kvůli možnosti prohlížet PDF
soubory a nainstalovat něco normálního a hlavně rychlejšího (já třeba
používám Foxit PDF Reader, ale možností je víc, velikost 2,6MB)
3. s tím problémy nemám, účet má administrátorský práva, možná to je rozdíl,
případně na plochu přetahuju přes pravý myšítko a tam to nabídne udělat
zástupce nebo kopírovat, při pouhým přetažení to tuším přesouvá a to se mu
nemusí líbit
4. nevím, některý aplikace tohle ani neumí nebo k tomu musí být speciální
parametr